yoga



Visva-Bharati University, Shantiniketan, West Bengal

Founded by the renowned poet of India Rabindranath Tagore, Visva-Bharati University is a Central University for research and teaching located in the twin towns of Shantiniketan and Sriniketan in the state of West Bengal.For more details click on --

ThAt One Dude

Film makers: how much should we put in this trailerDirector:YesYesYes

ValenYD -

Shit I was thinkin about this... When da fuck is my niggi gurukid going to upload best of 2017!

ajkungfupokemon

great video guru you ever thought of doing retro video game easter eggs like  for games on the nes snes n64 or maybe like some obscure consoles like a cdi or something idk if there are any cdi games with any easter eggs in them but im a retro video game collector and it would be nice to see 

Simple

This reminds me of the Regular Show episode where they gave free tacos if you graduated high school and Rigby got pissed because he hadn’t passed

kid curry gaming

is there SC there

MANNING BOWMAN

Social media is the downfall of humanity, never send your ugly ass pictures to any guy

I AM SOBBING!!!!!!!!!

JAR of Kookie

they look good togetheerrr OMGGG they look like married couples im crying ㅠㅠ

Dzi Kirei

за что ты делаешь это со мной, Чонгук????

Meta Quicksilver

Please donate to my GoFundMe campaign :

Van Na

Dhfghg

The Gentleman Dragon

Moze or Fl4k I'm gonna enjoy playing the crap outta you teo

Capto Content

good video but the worlds end one isnt an easter egg or secret, they made it pretty obvious to see and it helps tell the story, it was hidden at all

Anthony Lozano

I didn't get the duck easter egg.

xXBabyPandas_ rR3ALXx

Yep I'm been there before and it sucks😅😢💔💔

Rajon Rondo

damn she is hoot!!

mateo b

SHAZZAM!!!

Fernanda Gutiérrez

❤️❤️❤️❤️

Memes Memes

what happens if he gave you premission

Shequan Mcnear

Bs narrative we’ve seen him drop 47 and play bananas in game 3 but still lost this finals is all about defense they can’t get any stops it would be easy if gs was getting stops then they would be 2-2 or 3-1 this series is all about defense

b o r e d c a l l a

well Damn

Darin Scharrer

I honestly don't think these plane trick shots are that impressive compared to a lot of the other stuff they do. The plane is much more predictable once you practice I'm sure.

ignacio valdez

Happy Easter Guru! Love your channel! Big love from Argentina!

Countryball ARC

Dont ding landmine!

allways28

pppft ... next level easter egg from portal

Fudge__Vlogs

Everyone hates me

Drowned Star

He looks like 2015 Dan Howell

Belmo Nurkic

Please make a video with Easter eggs in black mirror! Their has to be soooo many it would be awesome to see if the episodes correlate somehow

Jasna Mujicic

Tyler always wins

Ty DeVincentis

BBAALLOONNSS

Chris Corradine

They're a pain in the arse

I couldn’t think of a good name

In the fist part of the game when you play as the cop. Their is a reference to a popular viner named bat dad

XxGetNoticedxX

That dog lmao.

Wasteland

The Full fucking Game is a easter egg :D

Lukas Lindstrøm 4A Skt Klemensskolen

11:45

MforMogul

@FunWithGuru go on mojangAB for a vid of them

Velma Coon

Tanner's egg trick. he did it... high fives. ... I guess 15th times the charm.

FaZe tfue

Rage monster took it too far on this video

INDEED

Galore Globe315

There should've been a easter egg from The newspaper About Chloe Price

Julien Cho

Cory said the beginning part.

RubixPlayz

Polo dat nigga 🤟🏽💯🔥

Sans

1:38 Hey Guru heads up you kinda missed the reference there. In dead rising 4 you play as Frank West and he's forced to go undercover after the first mission where he breaks into a government building. He goes undercover as Frank East, still looking for work as a teacher/freelance photographer.

Kristjan Gudna

I now djust music that is abcdefg

Nasty Fila

That also happened to me

Aman Bhargava

Play 'GIANT' giant jenga

Rasheed Siddiqui

lelelelelelele i love u

Hedgehawk

It has to hurt your arm throwing that basketball that far ._.

👡

Solid Bruh

Tiana Puranas -Andre Iguodala

Y4A7-Ming Sum Maxine LO

Sad story :(

Mario The Gamer

That's actually a great start

(Joke only)



persopage © 2007 Privacy Policy